§ 1 Odstąpienie od Umowy sprzedaży

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny , składając stosowne oświadczenie na piśmie.
  2. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827), Kupujący będący klientem sklepu planerum.pl ma prawo do odstąpienia od umowy, w zakresie przedmiotów nie personalizowanych. Nie ma możliwości odstąpienia od zakupu gdy przedmiotem świadczenia są produkty przygotowane na specjalne zamówienie i wg specyfikacji klienta i dostosowane do jego indywidualnych potrzeb. Towar ten nie może być odsprzedany innemu klientowi.
  3. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu akceptacji projektu, jeśli nie minęło 14 dni od momentu złożenia zamówienia. Jednak w przypadku gdy został wykonany już dla niego i wysłany do akceptacji - projekt graficzny, możliwy jest jedynie zwrot równy kwocie pomniejszonej o kwotę za wykonany projekt. Wartość wykonania projektu wynosi 30zł/produkt.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: Bridartis Sp. z o.o., Wesołów 47, 32-840 Zakliczyn.
  5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  6. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

§ 2 Reklamacje dotyczące Towarów

  1. Bridartis Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Po otrzymaniu paczki Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności przesyłki ze złożonym zamówieniem i zaakceptowanymi projektami. Reklamację dotyczące zamawianych produktów (także reklamację odnośnie braków w otrzymanej przez Państwa przesyłce np. braku kilku zaproszeń lub innych produktów) można zgłosić do 7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres info@planerum.pl. Bridartis Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  4. Sklep może odmówić uwzględnienia reklamacji w przypadku, gdy: